повратак на актуелности

повратак на ђачку страну

У сусрет Дану школе  
 

 
             Дан школе обележавамо, по традицији, у месецу мају. Ове године свечаност је предвиђена за 28.5.2005. Као што током читаве школске године са пуно ентузијазма и воље радимо на реализацији како редовне наставе, тако и ваннаставних активности, тако смо ужурбано кренули са припремама за обележавање Дана школе. За тај дан планиран је веома богат и интересантан програм који ће садржати неколико сегмената.


         9.00 ч.-  Први део подразумева приредбу на којој ћемо резимирати шта смо све радили током ове школске године. У част многих освојених места на такмичењима, успешно реализованих бројних активности припремамо  ритмике, рецитације, драматизације. Пробе су већ одавно почеле, а тренутно је актуелна израда сценографије. Идеја никада не недостаје, а за ову прилику осмишљен је банатски амбијент. Сви су ангажовани. По набавци материјала, засукали су се рукави, те се шије платно, црта по лесониту, сече, фарба. (атмосферу са припрема можете видети на приложеним фотографијама)

            10.00 ч.- Крају се приводе и озбиљне припреме за други део наше свечаности. Одлучили смо, наиме, да организујемо квиз «Ко ће брже, ко ће боље» у коме ће се против домаћима такмичити и ученици из Орловата. Требало је и инспирације и времена да се осмисле и детаљно објасне ове интересантне игре,а у то се можете уверити већ у наредним редовима где вам нудимо њихов садржај.




           
11.00 ч. - Страсти се неће умирити ни по завршетку квиза јер настављамо у истом такмичарском духу. Наиме, стари ривали, дечаци из Орловата и Томашевца, одмериће своје спортске способности у фудбалској утакмици која је планирана као трећи део свечаности.  Након свега следи заслужени предах. За све наше госте, колеге у пензији, колеге из Орловата, представнике Савета родитеља и Школског одбора и за чланове нашег колектива предвиђен је свечани ручак у просторијама школе са почетком у 12.30 ч.
            За све садашње и будуће пријатеље наше школе врата су, као и увек, широм отворена. Дакле, видимо се 28. 5. 2005. године!

<< почетак

ПРОПОЗИЦИЈЕ ЗА КВИЗ

             Екипа која се такмичи састоји се из 8 ученика. Из сваког одељења петог, шестог, седмог и осмог разреда по два ученика (дечак и девојчица). Екипе морају да имају мајице исте боје (беле-за Томашевац).
            Такмичари нису дужни ништа да донесу од реквизита са собом. Све ће добити у нашој школи.

1. ИГРЕ СА БОМБОНАМА
            Учествују по два такмичара сваке екипе
из петог разреда (један дечак и једна девојчица).
            На столу, испред такмичара, налазе се две једнаке посуде и две кашичице. У првој посуди налазе се бомбоне. Друга посуда је празна.  На знак за почетак, такмичари стављају кашичицу у уста. Задатак такмичара је следећи:
            први такмичар кашичицом коју држи у устима вади бомбону из прве посуде, додаје је у кашичицу другом такмичару (који такође држи качишицу у устима), а његов задатак је да бомбону спусти у другу посуду. Победник је екипа која пренесе више бомбона.  

2. ИГРА СА ЏАКОМ И НОШЕЊЕМ ЈАЈА

            Учествују по два ученика сваке екипе из шестог разреда (један дечак и једна девојчица).
            Удаљеност такмичара је око 8 метара. Такмичари стоје један насупрот другог. Поред првог такмичара стоји корпа са куваним јајима, супена кашика и џак. Поред другог такмичара је празна посуда, кашика и џак.
            Игра почиње тако што такмичари улазе у џак који држе једном руком носећи у другој руци кашику. Први такмичар узима јаје у кашику и иде у сусрет другом такмичару до означене линије која се налази на половини растојања. На половини га чека други такмичар, преузима јаје кашиком и носи га до своје посуде где оставља јаје. Јаја за обе екипе узимају се из истог суда.
            Јаје које падне не сме да се подиже, већ се креће са игром од почетка.
            Броје се само цела јаја из посуде. 

3. ДВОРАЦ
            Учествују ученици седмог разреда ( једна девојчица и један дечак из сваке екипе).
Екипе добијају подједнаку количину следећег материјала:
10 ком. картонских ролни (потрошеног) тоалет папира
један селотејп
4 ком. чаша од јогурта
једне маказе
4 листа флип чарта
један блок бр. 5
једна картонска кутија
једно паковање колаж папира
један ОХО лепак
10-20 ком. сламчица
Задатак такмичара је да од добијеног материјала направе што лепши, оригиналнији и квалитетнији дворац.

4. «ВОДОИНСТАЛАТЕРИ» 
            Учествују по један ученик из седмог и осмог разреда из сваке екипе. Ученик седмог разреда има задатак да свом «водоинсталатеру» дода, на почетку, селотејп траку коју је добио од водитеља и да му током игре доноси картонске ролнице истрошеног тоалет папира, које се налазе у кутији у дну бине. «Водоинсталатер» има задатак да спаја ролнице селотејпом, једну на другу, и да прави што дужу цев. Ученику седмог разреда (који доноси ролнице-«носач»), дозвољено је да из једног доласка донесе само по једну ролну. Отежавајућа околност је та што су «носачу» везане ноге. «Водоинсталатер» мора све време да седи на бини (не сме да устаје!), а «носач» не сме да му помаже.

 5. «МУМИЈЕ»  
            Учествују ученици шестог разреда (по једна девојчица и по један дечак из сваке екипе).
Учесници добијају свако по 3 ролне тоалет папира. Један од ученика је «мумија» и његов је задатак да стоји мирно. Други ученик обмотава око њега тоалет папир што педантније, трудећи се да што мање делова тела буде видљиво. Не користи се ништа друго осим тоалет папира.
 

6. ПОЛИГОН 
            Учествују ученици осмог разреда ( једна девојчица и један дечак из обе екипе).
Учесници су удаљени један од другог око 8 метара. Испред првог ученика налази се кутија са празним, пластичним флашама (од 2 литре). Флаше за обе екипе узимају се из истог суда. На дати знак, први такмичар узима празне флаше (колико процени да може да понесе), провлачи се испод стола (носећи флаше), пење се и прелази преко једне столице, сиђе, па потом прелази и преко друге столице (стајући и на њу), прескаче канап (који држе помагачи квиза) и на крају флаше ставља у џак који држи други такмичар. Затим,  преузима џак од њега и остаје на том месту, док други такмичар трчи на почетну позицију и тада он креће игру из почетка.

 7. ШТИПАЉКЕ      
             
Учествују по два такмичара сваке екипе из петог разреда (један дечак и једна девојчица).
             Свака екипа добија по 10 штипаљки.
            «Модел» је ученик на чију ће се одећу и тело качити штипаљке. «Трагач» је ученик којем је задатак да везаних очију пронађе што више штипаљки које су прикачене на «моделу». Ученик из Орловата качи штипаљке на томашевачком «моделу» и обрнуто
            Водитељ ће позвати по једног ученика из сваке екипе (који се не такмичи у тој игри) да прикачи штипаљке на «модел» противничке екипе.  

 
8. СТОЛИЦЕ УЗ МУЗИКУ
            Учествују по 4 ученика из сваке екипе, из сваког разреда по један ученик (из петог, шестог, седмог и осмог разреда).
У кругу је поређано 7 столица (1 мање од броја такмичара). Уз музику такмичари круже око столица. Кад музика престане-свако треба да седне на једну столицу. Ученик који остане без столице испада. Како се смањује број учесника, смањује се и број столица. Победник је екипа чији је ученик остао последњи.

 УКОЛИКО НА КРАЈУ СВИХ ИГАРА, ОБЕ ЕКИПЕ БУДУ ИМАЛЕ ИСТИ БРОЈ ПОЕНА, ПОБЕДНИК ЋЕ СЕ ИЗАБРАТИ НА СРЕЋУ, ИЗВЛАЧЕЊЕМ ИЗ КОВЕРТЕ!

Председник жирија ће имати код себе 2 коверте. У једној ће бити име једне, а у другој име друге школе. Водитељ програма ће насумице извући једну коверту!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

28. МАЈ 2005. Дан школе је протекао управо онако како смо планирали и како смо у једном од ранијих прилога најавили .Било је лепо и весело са пуно смеха , такмичарског дука и спортског навијања .Славље су нам увеличали драги гости, ученици и наставници из ОШ "У.Предић" из Орловата, чланови Савета родитеља  и  Школског одбора као и родитељи ученика.Делић атмосфере са овог дана можете видети ако посетите..... >>> фото-албум
<< почетак

 ОШ"МЛАДОСТ" @ Томашевац 2005. , сва права задржана